сесія

є викладачі, яким начхати, ходило я на пари чи ні. вони нормально ставлять заліки, коли бачать купу якихось незрозумілих бумажок, ставлять іспити, на які я пишу якісь нєпонятні реферати. а я викладачі принципові – вони по сто разів призначають дату заліку, не приходять, або не приймають, або товчуть мізки, поки в мене дах не починає їхати.
я ж, блін, для себе вчу. не для них. і все, що взяла – те й моє. ага, не так, ти їм ще принеси купу фігні всякої, фільми якісь підірвані подивися, в інеті щось почитай.
за те, що постійно відпрошувалася з роботи, мене позбавили премії, а вона була немаленька, могла б спокійно заплатити за ті місяці навчання, які ще не проплачено. а відпустка в мене з 14 січня, і нікому не цікаво, що я просила її на сесію, тобто з кінця грудня. а в кінці грудня були суцільні дедлайни. я нічого не встигала ніде. я навіть ялинку не прикрашала.
і от мені лишилося ще три екзамени й чотири заліки. і один екзамен та три заліки на один день призначені. а решта два екзамени ще невідомо як складати.
і чо я не кинула цей універ довбаний ще у вересні? і чо я попхалася в магістерку? і чо мені все треба, як не людям?

Одна відповідь

  1. Мені здавалось, що студентам на період сесії окрема відпустка надається О_о
    Конкретну статтю наразі не вкажу, але знайти, думаю, можна…

  2. ага, надається, я навіть крутила вумними папірцями перед носом начальства, але на період сесії – то для заочників, а ті, хто на стаціонарі по закону не можуть працювати паралельно з навчанням на повний робочий день. а в мене не те, що повний робочий день, а часто й ніч повна робоча. та й втрачати цю роботу я б не хотіла, інакше зараз нічого не знайду, а тут хоч платять непогано.

  3. о, а в мене все ще попереду із магістратурою. навіть не знаю, що із нею робити. треба буде просто пережити рік там, скоріш за все буде теж не весело.

  4. так, це треба пережити. в нас в магістерці пари деякі просто не читають. на деяких предметах половину пар відмінили. і лише два-три предмети були вичитані повністю. тому там дуже нудно, але треба це витримати 🙂

  5. Уууу, розумію, тоді складно 😦

    P. S. Почитав разом з коментарем від шановної smallbeetle й не знаю… Це в усіх гуманітарних ВУЗах таке чи що О_о За фізичним чи математичним фахом я не уявляю, як мона йти працювати за спеціальністю без закінчення магістратури, або хоча б курсу спеціаліста… Моє вам щире співчуття 😦

    P. S. До магістратури мені ще вчитись кілька років тре.

  6. щодо smallbeetle, то в неї, здається, нефілологічна спеціальність, точно не скажу, як називається, але щось з комп”ютерами, якщо не помиляюся. може, в неї й буде все трошки не так, як в мене 🙂
    іще є різниця за різними вузами та спеціальностями з отриманнями індивідуальних графіків, які дозволяють працювати на повний робочий день та вчитися на стаціонарі. в моєму педуні індивідуалки підписують тільки, якщо в школі працюєш. може, на інші спеціальності й в інших вузах місце роботи не таке суттєве.
    в мене є індивідуалка тільки на 5ий курс через те, що я там навчаюся паралельно з магістратурою (дурня ще та, ми, мабуть, єдиний уні, де спеціаліста ще не відмінили).

  7. Так, школа — то велика халепа. Як виплива зі спілкування зі знайомими магістрами мого факультету, то працювати десьінде нема часу. Ботання поглинає весь час 😀

    Спеціалісти в нас ще є, але вже не для мого курсу, що почав вчитись за болонською системою 😥

  8. Справа в тому, що теперішній мій третій курс це перші люди в Київському універі Шевченка, хто вчиться за болонською системою. А в болонській системі нема такого рівня освіти як спеціаліст, лише бакалавр та магістр (хоч аспіранти ще лишились десь в далекому майбутньому, але ж то вже виключно для наукової діяльності). Принаймні в нас, ті, хто поступав ще до мене, вчаться за нормальною, вічизняною системою оцінки знань та класифікації випускників. Чи ти не це мала на увазі?

  9. ага, це я все знаю. просто в деяких універах відмінили спеціаліста й для тих, хто вступив за пару років до введення болонської системи.

  10. ее, ну щодо мене та моєї спеціальності, треба трохи роз’яснити: в універі я вчуся на спеціальності “фінанси”. на дизайнера я вчилася не в виші, а в комп’ютерній академії, яка на момент мого навчання була не вишем. отже, маємо таку ситуацію, що я займаюся дизайном, працюю (хоча вже напевне доцільніше буде сказати ‘працювала’) у цій сфері, своєї спеціальності фінанси я торкалася в плані практики епізодично, підготовлюючи різноманітні фінансові звіти для підприємств. отже на сьогоднішній день мотивація в мене вступати на магістерку (чи на спеціаліста, в цьому році він ще є) не дуже велика. враховуючи нашу корупційно-бюрократичну систему освіти, тим більш. не знаю, чи багато дасть мені той рік з практичної точки зору, але теоретично краще зараз відучитися в магістратурі, бо невідомо яка там ситауція буде за кілька років: або ціни на контракту форму зростуть до небес (хоча і зараз вони не маленькі), ну і можливо на бюджет взагалі не можна буде потрапити. на рахунок того чи на магістра вступати чи на спеціаліста думки такі: магістр – то звичайно виглядає крутіше, і наприклад тим, хто працює у нашій сфері наприклад якимось рядовим бухгалтером – це має значення, їхня ставка в залежності від кваліфікації різна, але працюючи кимось іншим – це не має значення. до всього іншого наші магістерські програми навчання зовсім не ідеальні, програми для спеціалістів набагато адекватніші (так кажуть люди, що навчаються на 5 курсі зараз). так що.. або воювати тут, або шукати інший внз, в який можна вступати у магістерку – таких слава богу і в нас повно, і не тільки. я в роздумах.. ще є трохи часу

  11. ага, час на роздуми – то круто.
    от про мене. якби знала, що буде таке тупе навчання в магістерці, мабуть, не пішла б ні туди, ні на п”ятий. але оскільки вже вчуся, то тре довчитися. диплом все інколи буває корисний, кажуть люди, хоча в мене на жодній роботі диплом не питали, а питали лише, якими навичками володію.

Залишити коментар