ранково-полуденне. сонне

щось я зранку ніяк не могла прокинуцця. подзвонив один замовник, я секунд 30 саабражала, хто це і шо йому нада. поговорили. сказала, що всьо будєт, тіки позже. ну, не буду ж я малознайомій людині, яка мені платить гроші, пояснювать, що я прокидаюся тільки після третьої чашки кави )))
сіла до кантюпера рицця в своїх архівах, щоб зробить те, що від мене вимагалося. потім згадала, що тре позвонить його колезі й домовиться про спосіб оплати (я от вже давно думаю, чого фрілансерам ніхто не робить подвійну оплату за роботу в дні офіційних вихідних))))) я многа хачю, да?). домовилася, але відчуваю, що все одно страшно туплю. правда, з іспанської все якось перекладалося напрочуд легко, я аж трошки прокинулася від здивування 🙂
вопчєм, зробила я всьо, що просили, надіслала мейлом. і через хвилину мене кинуло в жар. ви думаєте, я злякалася, що надіслала щось не те? 🙂 а ніфіга. кинуло мене в жар (от правда, щоки почервоніли, і всі супутні деталі, я не брешу), бо я подумала, що в тексті мейла припустилася граматичної помилки. я ж грамар наці, як катіктік недавно необережно всім розказала )) лізу у відправлені. перечитую. сумніви мене не відпускають. лізу читать сабж з цього граматичного питання. такі я не помилилася. можна і так. але все одно, краще б я написала як люди і не вийо видєлувалася 🙂
отак от я прокинулася. навіть без третьої чашки кави 🙂
а у вас що цікавого в перший день другого місяця літа і останній день євро?

Одна відповідь

  1. хехе, я теж сьогодні ледве відірвала себе від ліжка, подивилася на ніч страшне кіно, і дуже боялася, що мені насниться кашмар, тому вирішила на ніч подивитися ще одне, не дуже страшне ну й пішла спати, бог зна о котрій, сьогодні такий важкий підйом був.. і взагалі ці чотири вихідних дуже розслабили… в мене тут теж лівої неробочої фріланс роботи насобиралося, а я, що ти думаєш, сіла її робити на вихідних? нє, вихідні, то я сплю як ховрашок, й байдикую, треба сідати робити щось нарешті, піду зроблю собі кави, чи що. 🙂

Залишити коментар